ONLINE KLUB rozširuje svoje pôsobenie od ZS 2014 a to hneď tromi smermi. Najúspešnejší interdisciplinárny klub zameraný na vzdelávanie a praktickú prípravu absolventov OF v oblasti internetového marketingu vstupuje do novej sezóny s novými možnosťami.

Prvou novinkou je realizácia ONLINE KLUBu kontinuálne počas dvoch semestrov ročníka 2014/2015. Rozšírenie je nevyhnuté na celkový rozsah tém, nakoľko realizátori klubu majú záujem, aby sa témy jednotlivých workshopov prehĺbili a poskytli tak študentom veľmi komplexný tréning v internetovom marketingu.

Druhou novinkou je otvorenie ONLINE KLUBuaj pre študentov ostatných fakúlt EU v Bratislave, dokonca aj mimo EUBA. Títo študenti budú môcť absolvovať prednáškovú časť workshopov ONLINE KLUBu, teda celkom 10 cyklov prednášok expetov z praxe v obidvoch semestroch ročníka 2014/2015.

Tretím príspevkom je paralelné zaradenie Google Partner Academy pilotne do ZS 2014, ktorej cieľom je poskytnúť tréning a testovanie pre študentov v oblasti Google AdWords nástrojov. Po úspešnom absolvovaní celej akadémie majú možnosť získať bezplatne oficiálnu certifikáciu ADWORDS QUALIFIED INDIVIDUAL.

Celkovo sa na realizácii celého cyklu workshopov, tréningov a akadémie ONLINE KLUBu podieľa viac ako 10 partnerských spoločností, podnikajúcich v oblasti internetového marketingu a viac ako 15 lektorov priamo z praxe.

 

Z tlačovej správy ONLINE KLUBU vyberáme:

7. októbra 2014 sme odštartovali ďalší, v poradí už štvrtý ročník ONLINE KLUBu, ktorý organizuje Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave v spolupráci s digitálnou agentúrou ONLINE TORO a spoločnosťou Google Slovensko. Cieľom ONLINE KLUBu je interaktívnou a názornou formou ukázať zjednodušený koncept fungovania biznisu využitím online marketingových nástrojov, ktoré si študenti reálne vyskúšajú na svojich vlastných projektoch. ONLINE KLUB je tak prvým študentským klubom s reálnymi projektami nielen na pôde Ekonomickej univerzity v Bratislave.

 

V čom je projekt unikátny?

ONLINE KLUB je prvým a doposiaľ jediným klubom na pôde slovenských vysokých škôl a univerzít s ekonomickým zameraním, v ktorom študenti pracujú na reálnych projektoch uplatniteľných v praxi. Študenti majú navyše možnosť nájsť si stáž, prípadne prácu už popri štúdiu práve prostredníctvom partnerov ONLINE KLUBu, ktorí si tých najšikovnejších zamestnajú u seba.

 

Čo sa študenti naučia?

Študenti sa tento akademický rok oboznámia s problematikou tvorby webu v prostredí WordPress, SEO, Google AdWords, Google Analytics, sociálnymi sieťami, s tvorbou videa a videoreklamou. Študenti si vytvoria vlastné projekty a webstránky, ktoré zoptimalizujú  pre vyhľadávače (SEO), založia si vlastnú kampaň v Google AdWords (vďaka zapojeniu ONLINE KLUBU do projektu Google Online Marketing Challenge), naučia sa vytvoriť si kampaň na Facebooku, či iných sociálnych sieťach, alebo analyzovať dosiahnuté výsledky v Google Analytics. Na záverečnom stretnutí si odborná porota pozostávajúca z partnerských spoločností vypočuje prezentácie všetkých tímov a vyhlási víťazov. Študenti si tak reálne skúsia vypracovať vlastný komplexný projekt.

Harmonogram ONLINE KLUBu:

Tento akademický rok sme opäť podrástli a rozšírili svoje pôsobenie na oba semestre a celkovo 10 prednášok a workshopov. Nájsť originálny nápad, pracovať na ňom spoločne so svojim tímom, pripraviť online marketingovú kampaň alebo využiť väčšinu online marketingových nástrojov – to všetko sú výzvy, ktoré budú sprevádzať študentov 2. stupňa štúdia počas celého akademického roka 2014/2015. Harmonogram ONLINE KLUBu je nasledovný:

1. blok - 7.10.2014: Od kreatívy po biznis plán | ui42, Zelený pes

2. blok - 21.10.2014:WordPress a web za pár klikov I | Webikon, Webglobe

3. blok - 4.11.2014: WordPress a web za pár klikov II |Webikon

4. blok - 18.11.2014:Google a magický svet SEO | ONLINE TORO

5. blok - 2.12.2014:Sociálne siete ako PR nástroj | PS:Digital

6. blok - 24.2.2015:Začíname s Google AdWords | Google

7. blok - 10.3.2015:Google AdWords ako ho nepoznáte | B2B Group

8. blok - 24.3.2015:Videoreklama od A po Z | Volis International, Zaraguza Digital

9. blok - 7.4.2015: Google Analytics ≠ návštevnosť | Riesenia.com, ui42

10. blok - 21.4.2015:Študentské projekty vo svete ONLINE

 

Čo o ONLINE KLUBe povedali ostatní? 

"Vďaka tomuto projektu zamestnávame stážistov už tretí rok. Je to unikátny projekt, ktorý je prospešný tak ako pre študentov, tak aj pre agentúry, ktoré sa zapojili.” Katarína Molnárová, majiteľka agentúry ONLINE TORO a spoluzakladateľka ONLINE KLUBu

"Naučil som sa na skutočnom projekte zmanažovať kompletný projekt, vytvoriť webstránku ktorú má Google rád, spustiť kampaň, vyhodnotiť jej efektivitu. Mám pred sebou ešte 2 roky školy, avšak už teraz praxujem v ozajstnej firme práve vďaka ONLINE KLUBu. Takže odporúčam naozaj všetkým.” Marek Bellay, študent Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave

Všetky informácie ako aj možnosti účasti na verejných prednáškach ONLINE KLUBu sa dozviete na našej oficiálnej webovej stránke: http://online-klub.sk/ alebo na FB stránke: http://www.facebook.com/OnlineKlub

 

Ukážky našich prednášok:

https://www.onlinetoro.sk/seo-linkbuilding-online-marketing-vzdelavanie/online-klub-zs2013/

https://www.onlinetoro.sk/seo-linkbuilding-online-marketing-vzdelavanie/online-klub-ls2013/

 

Ukážky študentských projektov:

http://online-klub.sk/studentske-projekty/             

 

Promo videá:

https://www.youtube.com/watch?v=J8gju8t7uRg

https://www.youtube.com/watch?v=nb5LFJfwtEQ

Ďakujeme Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave ako aj všetkým partnerom za doterajšie ročníky a tešíme sa na nové spoločné výzvy a výsledky.

Tím ONLINE KLUBu

(Toľko tlačová správa  - My zas ďakujeme všetkým partnerom, realizátorom a koordinátorom ONLINE KLUBu za tento úspešný projekt)

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.