Jedinečný vzdelávací projekt v oblasti digitálneho marketingu – ONLINE KLUB – otvoril aj tento akademický rok na Obchodnej fakulte svoje brány. Na prvej prednáške, ktorá sa uskutočnila 5. októbra, priniesol horúce informácie z oblasti kreatívy a biznis plánovania. O svoje bohaté skúsenosti sa podelili riaditelia digitálnych agentúr – Katarína Molnárová z Online Toro a Jozef Búry z agentúry ZelenyPes.sk.

4. 5. 2017 sa konalo v zasadačke dekanátu fakultné kolo študentskej vedeckej a odbornej činnosti Konferencia ŠVOČ 2017, do ktorého postúpilo za 1. stupeň štúdia 9 študentov so 6 prácami a za 2. stupeň štúdia 6 študenti s 3 prácami. Samotného priebehu sa zúčastnilo spolu 15 študentov s 9 prácami.

Profesia Days je najväčším veľtrhom práce, ktorý sa na Slovensku organizuje už niekoľko rokov. V tomto roku sa uvedeného podujatia, ktoré sa konalo 1. - 2. marca 2017 v bratislavskej Inchebe, zúčastnila aj Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave.