Načítavam stránku...

Naštartuj svoju kariéru už teraz!

Nebaví ťa len sedieť počas voľných dní na internáte? Rozhodol si sa, že je načase naštartovať tvoju budúcu kariéru? Alebo si jeden z ...

Tanečné a pohybové kurzy University Dance Center v zimnom semestri

Nový semester je tu a s ním aj tanečné a pohybové kurzy University Dance Center, ktoré začínajú už 1. októbra. Na Ekonomickej ...

Dodatočné výberové konanie na ERASMUS+ študijné pobyty ešte na LETNÝ SEMESTER 2018/2019

Otvorenie dodatočnej výzvy na podávanie prihlášok na Erasmus+ štúdium 2018/2019. Výzva sa týka iba letného semestra 2018/2019. Deadline ...

13th International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists Merkúr 2018

The aim of the international scientific conference MERKÚR 2018 is to improve the transfer of knowledge in the field of the economics sciences on the level of scientific research of PhD. ...

19th International Joint Conference: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment 2019

The main focus of the conference is the region of Central and Eastern Europe and its position in the global economy, since this region is playing an increasingly important role within the ...

Študenti študijného programu manažment cestovného ruchu poskytli svoje názory a pohľady do relácie Rádia Slovensko, ktorú s nimi v priestoroch Obchodnej fakulty nahrávala dlhoročne známa redaktorka Ľubica Hargašová, ktorej hlas poznajú všetci, ale pravdepodobne nevedia, kto sa za ním skrýva ;-), ako to častokrát v prípade rozhlasových redaktorov býva.

Dňa 14.11.2016 o 17:00 sa v priestoroch Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave uskutočnila panelová diskusia na tému „ECO & DESIGN“. Panelovej diskusie sa zúčastnili predstavitelia slovensko-fínskej spoločnosti Solved.

Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave v spolupráci s online marketingovou agentúrou ONLINE TORO a spoločnosťou Google Slovensko Ti prinášajú už 6. ročník jedinečného vzdelávacieho projektu v oblasti online marketingu - ONLINE KLUB. Miesto, v ktorom sa na jednej strane stretávajú predstavitelia marketingových spoločností a agentúr a na strane druhej študenti, ktorí sa o problematiku online marketingu zaujímajú a chcú sa v nej zdokonaľovať.

Chcete byť informovaný o aktuálnom dianí na fakulte?