Table of Contents
Viera Čihovská
Internetový obchod a ochrana spotrebiteľa / Consumer Protection in the Area of E-commerce
Iveta Fodranová – Viera Kubičková
The Comparative Study of Cultural Differences of Slovak Inbound Tourists: A Need of Innovations
Martin Horváth
Charakteristika behaviorálnej ekonómie v procese globalizácie a nástupu novej ekonomiky / Characteristics of Behavioural Economics in the Process of Globalization and the Emergence of New Economy
Martin Hudec
Socio-Economic Convergence as a Necessary Precondition and Determinant of Societal Growth
Lujza Jurkovičová
Význam hodnotenia nových technológií a produktov ako súčasti nástrojov na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka / The Importance of Evaluating New Technologies and Products as Components in Creating a Marketing Multiple Customer Value
Lujza Jurkovičová - Natalya Kubiniy - Tamila Kosovilka - Viktoria Marhitich
The Signs and Priniciples of Goal Setting as a Specific Kind of Activity
Marta Karkalíková
Systémy manažérstva a význam ich auditovania / Management Systems and the Importance of their Auditing
Ivana Kravčáková Vozárová
The Current View on Redistribution of Subsidies in the Agricultural Sector in Slovakia
Marián Kropaj
Nový autorský zákon a rozvoj obchodu / The New Copyright Act and Trade Development
Barbora Paholková - Jozef Orgonáš – Soňa Ivanovičová – Eva Kováčová – Gabriela Kovárová – Zuzana Leskovská
Prozákaznícke myslenie zamestnancov ako atribút základných faktorov podnikania v MSP / Pro-customer Thinking of Employees as Attribute of Basic Factors of Entrepreneurship in SME
Dušan Steinhauser – Miroslava Čukanová
Vplyv transakčných nákladov vo vzťahu k outsourcingu a offshoringu na zisk vybraných akciových spoločnosti / Impact of Transaction Costs in Relation to Outsourcing and Offshoring on Profit of Selected Stock Companies
BOOK REVIEWS
Pavol Kita
ČIHOVSKÁ, V. – MATUŠOVIČOVÁ, M. 2016. Obchodný manažment. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 268 s.
Publikácia čitateľom ponúka prehľad základných poznatkov z problematiky práva v cestovnom ruchu so zameraním sa na domáci cestovný ruch.
Samostatní finanční agenti podliehajú právnym normám, ktoré determinujú začiatok a následný výkon podnikania týchto subjektov.
Autorský kolektív predkladá druhú časť učebnice s názvom Spotrebiteľská politika II.
Spotrebiteľská politika je súčasťou politík EÚ aj Slovenska. Obsah spotrebiteľskej politiky sa premieta do predmetu s rovnakým názvom.
17th International Joint Conference: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment
The main focus of the conference is the region of Central and Eastern Europe and its position in the global economy, since this region is playing an increasingly important role within the economic development of the whole European continent.
May 26, 2017
University of Economics in Prague, Czech Republic and University of Economics in Bratislava, Slovakia
Právo nie je len pre právnikov.
Tretí rok riešenia projektu projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov s dobou riešenia 2014-2016.
Právo cenných papierov nepatrí medzi jednoduché časti obchodného práva. Rozsiahlosť právnej úpravy cenných papierov odrádza mnohých právnikov, ale rýchlosť a intenzita, s akou sa cenné papiere stávajú súčasťou nášho života vyžaduje od každého právnika orientáciu a prehľad aj v tejto oblasti.
























