Načítavam stránku...

Najfantastickejšie pláže sveta, Padova, Porto, Jamaika, Mombasa, zámok Neuschwanstein, Alpy, Viedeň, Burgenland, historické hotely, festivaly, masový cestovný ruch versus udržateľný cestovný ruch, slum cestovný ruch, ECO značka, terorizmus a cestovný ruch, tmavý cestovný ruch a mnohé ďalšie témy, s ktorými sme sa stretli na predmete prípadové štúdie v cestovnom ruchu v nemeckom jazyku (Fallstudien im Tourismus) so študentmi študijného programu podnikanie v cestovnom ruch a službách, ale aj so študentmi študijného programu manažment cestovného ruchu. Sme radi, že medzi nás prišlo aj pár šikovných študentov marketingového a obchodného manažmentu.

Zaujímavé témy, diskusie a prezentácie v nemčine, pre niektorých precvičenie jazyka, pre iných výzva a príležitosť.

Jedinečný vzdelávací projekt v oblasti digitálneho marketingu – ONLINE KLUB – otvoril aj tento akademický rok na Obchodnej fakulte svoje brány. Na prvej prednáške, ktorá sa uskutočnila 5. októbra, priniesol horúce informácie z oblasti kreatívy a biznis plánovania. O svoje bohaté skúsenosti sa podelili riaditelia digitálnych agentúr – Katarína Molnárová z Online Toro a Jozef Búry z agentúry ZelenyPes.sk.

CK HYDROTOUR pozvala 20 našich študentov do Grécka! Už od tejto soboty počas jedného týždňa uvidia ponuku cestovnej kancelárie na ostrovoch Rodos, Kos či polostrove Peloponéz. Samozrejme, ide o študijný pobyt, takže vďaka CK HYDROTOUR sa študenti dostanú do praxe výborných hotelov a medzinárodne uznávaných destinácií cestovného ruchu. ĎAKUJEME HYDROTOUR ...Máme radi leto...

Chcete byť informovaný o aktuálnom dianí na fakulte?