Obchodná fakulta má akreditované študijné odbory a študijné programy 2. stupňa štúdia podľa zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov:

II. stupeň – inžinierske štúdium - študijné programy v slovenskom jazyku

  • študijný odbor 8. ekonómia a manažment
    • študijný program marketingový a obchodný manažment
    • študijný program manažment medzinárodného obchodu
    • študijný program manažment cestovného ruchu 

 

II. stupeň – inžinierske štúdium - študijné programy v anglickom jazyku

 

  • študijný odbor 8. ekonómia a manažment
    • študijný program Marketing and Trade Management
    • študijný program Tourism Management

 

Marketingový a obchodný manažment

Absolventi študijného programu marketingový a obchodný manažment na druhom stupni štúdia získajú profesijné kompetencie v oblasti tvorby, výkonu a riadenia procesov, nástrojov, operácií a systémov, ktoré dokážu diagnostikovať, analyzovať, plánovať, implementovať a kontrolovať na všetkých úrovniach marketingového a obchodného manažmentu. Absolventi nadobudnú poznatky o spôsoboch manažérskeho rozhodovania v marketingu a obchode z hľadiska strategických aspektov a manažmentu jednotlivých nástrojov marketingového mixu, interných firemných procesov a nástrojov a ich  prispôsobovania sa  zákazníkom a dynamike marketingového prostredia  so zreteľom na dosiahnutie udržateľnej konkurenčnej výhody. Získajú poznatky o tvorbe a spôsoboch poskytovania hodnoty zákazníkom, kreovaní marketingových sietí a vzťahov so zákazníkmi a o  prístupoch k budovaniu zamestnávateľskej značky vo väzbe na vývoj trhu. Nadobudnú znalosti o inovačných prístupoch k manažérskym nástrojom, operáciám a procesom. Zároveň dokážu analyzovať a implementovať big data na báze moderných manažérskych informačných systémov a informačno - komunikačných technológií v obchode a marketingu. Rozumejú tiež najnovším spoločenským trendom a ich významu pre implementáciu marketingových nástrojov a procesov a výkonu manažérskych funkcií v oblasti marketingu a obchodu na platforme trvalo udržateľného rozvoja a spoločenskej zodpovednosti v činnosti firiem.

Absolventi študijného programu nájdu uplatnenie v podnikoch vo všetkých odvetviach priemyslu a obchodu, neziskových organizáciách a v podnikoch marketingových služieb, medzi ktoré patria reklamné a komunikačné agentúry, agentúry marketingového výskumu, agentúry digitálneho marketingu a/alebo poradenské spoločnosti. Uplatnia sa na takých pozíciách ako marketingový manažér, manažér pre rozvoj obchodu a priemyslu, riadiaci projektový manažér pre oblasť obchodu a priemyslu, vedúci analytik pre oblasť obchodu a priemyslu, manažér pre informovanie a komunikáciu, manažér výkonu obchodných opatrení, strategický nákupca,  manažér pre plánovanie a stratégiu, riadiaci pracovník zmien, stratég v oblasti marketingovej komunikácie, digitálneho marketingu a sociálnych médií, riadiaci pracovník v oblasti informačných systémov v marketingu, riadiaci pracovník v oblasti starostlivosti o zákazníkov, riadiaci pracovník pre oblasť vzdelávania a rozvoja zamestnancov, audítor v oblasti manažmentu, marketingu a obchodu, kontrolér v oblasti manažmentu, marketingu a obchodu a poradca na pozíciách senior.

Vzdelávacie ciele študijného programu:

  1. Schopnosť preukázať pokročilé znalosti v príslušnom odbore v súlade s profesionálnym, právnym a etickým rámcom obchodno-vedných disciplín.
  2. Schopnosť prezentovať na profesionálnej úrovni získané vedomosti.
  3. Schopnosť analyzovať a kriticky hodnotiť získané poznatky, identifikovať problémy a navrhnúť riešenia.
  4. Schopnosť aplikovať interdisciplinárne znalosti.

 

Manažment medzinárodného obchodu

Absolvent študijného programu je profilovaný ako osobnosť s vysokou úrovňou vzdelania, tvorivosti a spoločenskej zodpovednosti v oblasti manažmentu medzinárodného obchodu, techniky a riadenia zahraničného obchodu, medzinárodných obchodných, platobných a finančných operácií i medzinárodných prepravných a logistických operácií ako aj riadenia príslušných rizík, ďalej vývojových tendencií na konkrétnych medzinárodných teritoriálnych alebo komoditných trhoch či zahraničnoobchodnej politiky. Absolvent ŠP disponuje predpokladmi pre zvládanie náročných pracovných úloh potrebných pri úspešnom pôsobení v odborných, manažérskych alebo riadiacich pozíciách v podnikateľských subjektoch obchodujúcich a operujúcich na medzinárodných trhoch, v príslušných orgánoch štátnej správy, v ekonomickej a obchodnej diplomacii, v štruktúrach EÚ i v medzinárodných ekonomických organizáciách. Absolvent na báze hlbokých vedomostí inovatívne a tvorivo rieši problémy hospodárskej praxe, čo sa stáva v súčasnej etape globalizácie ťažiskovým predpokladom úspešnosti jeho pôsobenia v reálnom hospodárskom živote. Aj napriek ucelenému a relatívne širokému vzdelávaciemu záberu je absolvent špecializovaný na oblasť podnikovohospodárskych znalostí, ktoré je schopný kreatívne aplikovať v konkrétnych rozhodovacích situáciách. Na základe vyhodnocovania dosahovania plánovaných cieľov vie prijímať nové strategické rozhodnutia, berúc do úvahy rýchlo sa meniacu situáciu na medzinárodných trhoch a potrebu vedieť sa efektívne adaptovať a komunikovať.

Vzdelávacie ciele študijného programu:

  1. Hlboké znalosti v príslušnom odbore a schopnosť ich aplikácie v praxi.
  2. Líderstvo a excelentné komunikačné schopnosti.
  3. Kritické myslenie a analytické schopnosti.
  4. Etické rozhodovanie a spoločenská zodpovednosť.

 

Manažment cestovného ruchu

Absolventi študijného programu manažment cestovného ruchu sú kvalifikovaní vysokoškolsky vzdelaní manažéri cestovného ruchu schopní riadiť podnikové a národohospodárske procesy v cestovnom ruchu na regionálnej, celoštátnej aj medzinárodnej úrovni. Získané kompetentnosti a vedomosti im umožňujú tvorivým spôsobom riešiť problémy a samostatne sa rozhodovať.

Absolvent študijného programu manažment cestovného ruchu je schopný viesť tím pracovníkov s cieľom uplatňovať najnovšie  teoretické poznatky vo všetkých procesoch riadenia. Základom pre rozhodovacie procesy sú analytické výstupy s cieľom koncepčného rozvoja činností v cestovnom ruchu v podmienkach  digitalizácie. Interdisciplinárny charakter  cestovného ruchu si vyžaduje  od absolventa potrebu pravidelne vyhodnocovať pôsobenie vplyvu externalít makroprostredia  v podmienkach činnosti riadených jednotiek. Absolvent ovláda princípy udržateľného rozvoja cestovného ruchu v podmienkach ekonomickej efektívnosti, reflektuje spoločenskú zodpovednosť a nové environmentálne výzvy. Využíva jazykové znalosti  odbornej komunikácie v obchodných vzťahoch na medzinárodnom trhu, je pripravený reflektovať medzinárodné trendy, aplikovať globálne digitálne platformy a manažérske systémy medzinárodných korporácií a reťazcov, aktívne pôsobiť v interkultúrnom prostredí.

Absolvent je kompetenčne a vedomostne spôsobilý samostatne realizovať riadiace a rozhodovacie procesy:

  • na podnikovej úrovni v konkrétnych službách cestovného ruchu (hotelové podniky, gastro, catering a stravovanie, letecká, lodná a autobusová doprava, cestovné kancelárie) alebo v službách, ktoré s cestovným ruchom súvisia,
  • na mestskej a regionálnej úrovni v orgánoch samosprávy a v destinačných marketingových a manažérskych organizáciách,
  • v orgánoch štátnej správy vybraných ministerstiev SR, inštitúciách v rámci Európskej Únie, medzinárodných a svetových inštitúciách relevantného zamerania,
  • v národných a medzinárodných profesijných a špecializovaných združeniach a asociáciách,
  • v projektových, výskumných a poradenských agentúrach so špecializáciou na cestovný ruch.

Vzdelávacie ciele študijného programu:

  1. Znalosti v oblasti manažmentu destinácie cestovného ruchu a manažmentu podniku cestovného ruchu na vnútornom i medzinárodnom trhu.
  2. Analytické myslenie a syntetizovanie záverov.
  3. Vypracovanie komplexného materiálu (projektu) s riešením konkrétneho problému a využitím IT.
  4. Prehlbovanie znalostí v prepojení na prax.

 

Obchodná fakulta má akreditované študijné odbory a študijné programy 1. stupňa štúdia podľa zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov:

I. stupeň – bakalárske štúdium 

  • študijný odbor 8. ekonómia a manažment
    • študijný program biznis a marketing (pôvodne podnikanie v obchode)
    • študijný program medzinárodné podnikanie
    • študijný program podnikanie v cestovnom ruchu a službách

 

Biznis a marketing 

Absolventi študijného programu biznis a marketing rozumejú podstate, princípom a nástrojom  podnikateľských a podnikových  činností vo všetkých odvetviach s dôrazom na malé a stredné podniky, rodinné podniky a startupy. Dokážu  navrhovať realizovateľné a konkurencieschopné  podnikateľské modely a stratégie, identifikovať a analyzovať problémy a príležitosti, rozvíjať a overovať podnikateľské nápady a implementovať ich v podnikateľskej praxi,  v podnikovej činnosti a fungovaní rôznych typov malých a stredných podnikov, rodinných podnikov, startupov a obchodných prevádzok. Absolventi nadobudnú poznatky o spôsoboch starostlivosti o zákazníkov aj zamestnancov a spolupráce s manažérmi i špecialistami iných profesií. Absolventi študijného programu majú taktiež znalosti o marketingu, podnikovej ekonomike, podnikových financiách, podnikovej daňovej politike, podnikovom manažmente a špecificky o obchodnom podnikaní a interdisciplinárnej aplikácie podnikateľských procesov aj v prostredí nových trendov v ekonomike ako je Priemysel 4.0. Majú poznatky o navrhovaní a vývoji nových produktov a riadení ich životného cyklu, cenotvorbe, distribučných a logistických činnostiach a komunikácii so zákazníkmi na úrovni konečného spotrebiteľa aj firiem. Sú pripravení na úspešné vykonávanie profesijných úloh zviazaných s aktivitami podniku, funkciami stredného manažmentu a juniorskými pozíciami v oblasti marketingového, manažérskeho a podnikateľského poradenstva.

Absolventi študijného programu nachádzajú uplatnenie v oblasti podnikania ako aj na zamestnaneckých a poradenských  pozíciách. Uplatnia sa ako zakladatelia malých a stredných podnikov vo všetkých odvetviach s dôrazom na obchodné podniky. V zamestnaneckom vzťahu sa uplatnia na takých pozíciách ako je špecialista pre marketing, špecialista  predaja, produktový špecialista, špecialista pre cenotvorbu, špecialista logistiky, špecialista pre firemnú komunikáciu, špecialista pre spravovanie firemných sociálnych sietí, projektový manažér v oblasti podnikania a obchodu, merchandiser, supervízor zákazníckeho centra, riadiaci pracovník obchodnej prevádzky, špecialista pre riadenie ľudských zdrojov, špecialista pre firemné vzdelávania, špecialista pre internú komunikáciu, asistent audítora pre oblasť manažmentu, marketingu a obchodu, junior poradca pre oblasť manažérskeho, marketingového a podnikateľského poradenstva.

Vzdelávacie ciele študijného programu:

  1. Osvojiť si znalosti a pochopiť väzby/súvislosti v obchodno-ekonomických vzťahoch na mikro i makro úrovni.
  2. Preukázať efektívne komunikačné schopnosti so zameraním na obchodné činnosti.
  3. Predviesť analytické a kritické myslenie.
  4. Pochopiť dôležitosť uplatňovania princípov spoločenskej zodpovednosti a udržateľnosti v obchode.

 

Medzinárodné podnikanie

Profil je daný uceleným súborom teoretických a praktických znalostí a schopností týkajúcich sa medzinárodného podnikania, najmä z oblasti medzinárodných finančných trhov, medzinárodného obchodu, medzinárodného marketingu, Európskej únie, európskeho a medzinárodného obchodného práva, medzinárodnej prepravy a logistiky a obchodných operácií na medzinárodných trhoch, ako aj využívania kvantifikačných a komunikačných metód, digitálnych a informačných zručností a cudzích jazykov. Absolvent má predpoklady úspešne vykonávať výkonné a riadiace funkcie v podnikateľskom subjekte operujúcom v medzinárodnom prostredí. Je schopný na profesionálnej úrovni zvládnuť riadenie menšej firmy, vykonávať rôzne kvalifikované činnosti v nej alebo v iných medzinárodne pôsobiacich firmách, vládnych a mimovládnych organizáciách, finančných inštitúciách, nadnárodných korporáciách, orgánoch štátnej správy a mnohých ďalších inštitúciách v oblasti. Tento profil by mal zároveň zabezpečiť dostatočné odborné predpoklady pre pokračovanie v ďalšom štúdiu na 2. stupni na popredných domácich i zahraničných vysokých školách a univerzitách podobného zamerania.

Vzdelávacie ciele študijného programu:

  1. Rozvíjanie vedomostí a znalostí v príslušnom obore.
  2. Komunikačné schopnosti a tímová práca.
  3. Analytické a kritické riešenia systémových a vecných problémov.
  4. Dodržiavanie podmienok podnikateľskej etiky a zodpovedné podnikanie.

 

Podnikanie v cestovnom ruchu a službách

Absolventi študijného programu podnikanie v cestovnom ruchu a službách disponujú vedomosťami a odbornými  spôsobilosťami uplatniteľnými v oblasti cestovného ruchu a súvisiacich službách. Dokážu analyzovať problémy a identifikovať príležitosti v podnikateľských aktivitách podnikov, samostatne navrhovať inovatívne riešenia pre ich optimálne fungovanie. Absolventi majú pokročilé zručnosti v oblasti použitia digitálnych technológií, ich nadobudnuté mäkké zručnosti podporujú schopnosť manažovať prácu v tímoch a využívať komunikačné zručnosti v cudzích jazykoch v medzinárodnom prostredí. Sú schopní spoločensky zodpovedným spôsobom riadiť podnikové procesy a kreatívne navrhovať produkty cestovného ruchu podľa požiadaviek trhu. Absolvent študijného programu je kvalifikovaný pracovník s uplatnením na trhu práce v podnikoch a organizáciách cestovného ruchu a súvisiacich službách, na pracovných pozíciách základného a stredného manažmentu. Získané profesionálne kompetentnosti sú východiskom aj pre samostatné podnikanie v službách cestovného ruchu. Nadobudnuté všeobecné i odborné vedomosti a zručnosti sú predpokladom pre  pokračovanie v štúdiu na II. stupni vysokoškolského vzdelávania v nadväzujúcich programoch na domácich i zahraničných univerzitách.

Vzdelávacie ciele študijného programu:

  1. Znalosti v príslušnom odbore.
  2. Komunikačné schopnosti.
  3. Tímová práca.
  4. Analytické a kritické myslenie.

 

Všetky dôležité informácie o prijímacom konaní na 1. stupeň štúdia získate na: http://obchodnafakulta.sk/studium/uchadzaci-o-studium/prijimacie-konanie-1-stupen

Informácie k prijímaciemu konaniu na 3. stupeň štúdia na akademický rok 2025/2026

 2025 03 14 dok

Dekan Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave vyhlasuje prijímacie konanie na doktorandské štúdium na akademický rok 2025/2026

na 3-ročnú dennú formu štúdia a 4-ročnú externú formu štúdia v študijnom odbore ekonómia a manažment v nasledovných študijných programoch:

 

 

V prípade záujmu o bližšie informácie o prijímacom konaní, resp. organizácii doktorandského štúdia na Obchodnej fakulte môžete kontaktovať:

doc. Ing. Róbert Rehák, PhD., prodekan pre vedu a doktorandské štúdium

e-mail: 

tel.: +421 2 672 91 110

Informácie k prijímaciemu konaniu na 2. stupeň štúdia na akademický rok 2025/2026

 

Prečo študovať na Obchodnej fakulte?

Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave (ďalej len Obchodná fakulta) je moderná, dynamická a inovatívna fakulta, ktorá zabezpečuje vzdelávanie v preferovaných a vyhľadávaných obchodnovedných disciplínach – v oblasti obchodu, marketingu, medzinárodného podnikania, cestovného ruchu a služieb, manažérstva kvality a obchodného práva. Fakulta ponúka študijné programy na všetkých troch stupňoch štúdia, rovnako aj študijné programy vyučované v anglickom jazyku, rozširuje ponuku študijných programov typu „double degree“ s partnerskými univerzitami v zahraničí, vďaka čomu môže študent po úspešnom absolvovaní štúdia na Obchodnej fakulte získať 2 diplomy. Fakulta intenzívne podporuje vycestovania študentov a pedagógov na zahraničné pobyty, rozvíja spoluprácu vo vzdelávacej a vedecko-výskumnej činnosti s partnerskými univerzitami v zahraničí. Každoročne na fakulte študuje takmer 1500 študentov. Počas svojej 55-ročnej histórie sa stala alma mater pre viac ako 20 000 úspešných absolventov, medzi ktorými nájdete ministrov, premiérov, guvernérov národnej banky, štátnych tajomníkov, veľvyslancov, významných akademických funkcionárov vysokých škôl, vedcov, a najmä manažérov podnikov či úspešných podnikateľov.

 

Pre Obchodnú fakultu sú príznačné:

  • profesionálny prístup a renomovaní pedagógovia,
  • kooperácia, ústretovosť a priateľský prístup vo vzťahu k študentom,
  • medzinárodná akceptácia a spolupráca,
  • vysoká uplatniteľnosť absolventov v praxi,
  • absolventi zastávajú významné pozície.

 

Zaujímavosti fakulty

100 % uplatniteľnosť absolventov v praxi – po ukončení štúdia nepracuje v podstate iba ten absolvent, ktorý nechce alebo z objektívnych dôvodov nemôže pracovať.

Prepájanie študentov s praxou – partneri z praxe sa podieľajú priamo na výučbe, nielen formou prednášok, ale predovšetkým vedením tzv. klubov, ktoré sa realizujú formou workshopov. Študenti tak participujú na riešeniach projektov a zadaní pre prax, riešia témy záverečných prác v priamej kooperácii s praxou alebo získavajú pracovné pozície u partnerov hospodárskej praxe.

Študenti pracujú už počas štúdia – podporujeme študentov, aby získavali pracovné skúsenosti už počas štúdia, majú tak vyššiu šancu uplatniť sa na trhu práce v budúcnosti. Súčasťou štúdia je odborná prax, ktorú môžu absolvovať u partnerov z praxe, ale aj v zahraničí v rámci programu Erasmus+, na ktoré ich vysielame v priebehu celého roka (nielen cez prázdniny).

Prvenstvo v počte študentov vysielaných na zahraničné pobyty - Obchodná fakulta sa dlhodobo drží na prvom mieste rankingu v počte študentov vysielaných na štúdium do zahraničia spomedzi jednotlivých fakúlt EU v Bratislave. Každoročne odchádza na študijné pobyty alebo praktické stáže približne 100 študentov, za posledných 10 rokov sme vyslali do zahraničia 981 našich študentov.

MarCet - Marketingové centrum Obchodnej fakulty – platforma na vyhľadávanie talentov a pre kreatívnych študentov, ktorí chcú rozvíjať svoje zručnosti v oblasti marketingu, marketingovej komunikácie, tvorby produktovej fotografie a spracovania videa.

Včely na fakulte – s cieľom upriamiť pozornosť študentov, zamestnancov a širokej verejnosti  na potrebu ochrany životného prostredia a udržateľnosti sme osadili 9 včelích rodín v areáli univerzity. Našou snahou je podieľať sa na ochrane života včiel, ktorých význam v prírode je nezastupiteľný.

 

Vyber si z ponuky akreditovaných študijných programov a pridaj sa k nám #mysmeof

 

Spoločné informácie Ekonomickej univerzity v Bratislave o prijímacom konaní nájdete aj na: https://euba.sk/uchadzac/prijimacie-konanie/vseobecne-informacie-o-prijimacom-konani

Všeobecné informácie k prijímaciemu konaniu na 1. stupeň štúdia na akademický rok 2025/2026

 

Prečo študovať na Obchodnej fakulte?

Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave (ďalej len Obchodná fakulta) je moderná, dynamická a inovatívna fakulta, ktorá zabezpečuje vzdelávanie v preferovaných a vyhľadávaných obchodnovedných disciplínach – v oblasti obchodu, marketingu, medzinárodného podnikania, cestovného ruchu a služieb, manažérstva kvality a obchodného práva. Fakulta ponúka študijné programy na všetkých troch stupňoch štúdia, rovnako aj študijné programy vyučované v anglickom jazyku, rozširuje ponuku študijných programov typu „double degree“ s partnerskými univerzitami v zahraničí, vďaka čomu môže študent po úspešnom absolvovaní štúdia na Obchodnej fakulte získať 2 diplomy. Fakulta intenzívne podporuje vycestovania študentov a pedagógov na zahraničné pobyty, rozvíja spoluprácu vo vzdelávacej a vedecko-výskumnej činnosti s partnerskými univerzitami v zahraničí. Každoročne na fakulte študuje takmer 1500 študentov. Počas svojej 55-ročnej histórie sa stala alma mater pre viac ako 20 000 úspešných absolventov, medzi ktorými nájdete ministrov, premiérov, guvernérov národnej banky, štátnych tajomníkov, veľvyslancov, významných akademických funkcionárov vysokých škôl, vedcov, a najmä manažérov podnikov či úspešných podnikateľov.

 

Pre Obchodnú fakultu sú príznačné:

  • profesionálny prístup a renomovaní pedagógovia,
  • kooperácia, ústretovosť a priateľský prístup vo vzťahu k študentom,
  • medzinárodná akceptácia a spolupráca,
  • vysoká uplatniteľnosť absolventov v praxi,
  • absolventi zastávajú významné pozície.

 

Zaujímavosti fakulty

100 % uplatniteľnosť absolventov v praxi – po ukončení štúdia nepracuje v podstate iba ten absolvent, ktorý nechce alebo z objektívnych dôvodov nemôže pracovať.

Prepájanie študentov s praxou – partneri z praxe sa podieľajú priamo na výučbe, nielen formou prednášok, ale predovšetkým vedením tzv. klubov, ktoré sa realizujú formou workshopov. Študenti tak participujú na riešeniach projektov a zadaní pre prax, riešia témy záverečných prác v priamej kooperácii s praxou alebo získavajú pracovné pozície u partnerov hospodárskej praxe.

Študenti pracujú už počas štúdia – podporujeme študentov, aby získavali pracovné skúsenosti už počas štúdia, majú tak vyššiu šancu uplatniť sa na trhu práce v budúcnosti. Súčasťou štúdia je odborná prax, ktorú môžu absolvovať u partnerov z praxe, ale aj v zahraničí v rámci programu Erasmus+, na ktoré ich vysielame v priebehu celého roka (nielen cez prázdniny).

Prvenstvo v počte študentov vysielaných na zahraničné pobyty - Obchodná fakulta sa dlhodobo drží na prvom mieste rankingu v počte študentov vysielaných na štúdium do zahraničia spomedzi jednotlivých fakúlt EU v Bratislave. Každoročne odchádza na študijné pobyty alebo praktické stáže približne 100 študentov, za posledných 10 rokov sme vyslali do zahraničia 981 našich študentov.

MarCet - Marketingové centrum Obchodnej fakulty – platforma na vyhľadávanie talentov a pre kreatívnych študentov, ktorí chcú rozvíjať svoje zručnosti v oblasti marketingu, marketingovej komunikácie, tvorby produktovej fotografie a spracovania videa.

Včely na fakulte – s cieľom upriamiť pozornosť študentov, zamestnancov a širokej verejnosti  na potrebu ochrany životného prostredia a udržateľnosti sme osadili 9 včelích rodín v areáli univerzity. Našou snahou je podieľať sa na ochrane života včiel, ktorých význam v prírode je nezastupiteľný.

 

Vyber si z ponuky akreditovaných študijných programov a pridaj sa k nám #mysmeof

 

Ďalšie podmienky prijatia na štúdium študijných programov prvého a druhého stupňa štúdia na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave na akademický rok 2025/2026

 

KUČEROVÁ, Gabriela, Ing.

KUČEROVÁ, Gabriela, Ing.

študijná referentka pre 1. stupeň

študijná referentka

1B.09 +421 2 6729 1186
TUNEGA, Lívia, Mgr.

TUNEGA, Lívia, Mgr.

študijná referentka pre 1. stupeň

študijná referentka

1B12 +421 2 6729 1104
HATÁROVÁ, Jana, Ing.

HATÁROVÁ, Jana, Ing.

študijná referentka pre 2. stupeň

študijná referentka

1B.10 +421 2 6729 1168
   

 

Úradné hodiny

 

Pondelok -
Utorok 08:30 - 11:00
Streda 08:30 - 11:00 a 13:00 - 15:00
Štvrtok 08:30 - 11:00
Piatok -