Načítavam stránku...

Najfantastickejšie pláže sveta, Padova, Porto, Jamaika, Mombasa, zámok Neuschwanstein, Alpy, Viedeň, Burgenland, historické hotely, festivaly, masový cestovný ruch versus udržateľný cestovný ruch, slum cestovný ruch, ECO značka, terorizmus a cestovný ruch, tmavý cestovný ruch a mnohé ďalšie témy, s ktorými sme sa stretli na predmete prípadové štúdie v cestovnom ruchu v nemeckom jazyku (Fallstudien im Tourismus) so študentmi študijného programu podnikanie v cestovnom ruch a službách, ale aj so študentmi študijného programu manažment cestovného ruchu. Sme radi, že medzi nás prišlo aj pár šikovných študentov marketingového a obchodného manažmentu.

Zaujímavé témy, diskusie a prezentácie v nemčine, pre niektorých precvičenie jazyka, pre iných výzva a príležitosť.

Jej 3. ročník organizujú študenti Obchodnej fakulty v rámci predmetov marketing a produktové manažérstvo a Talentway klubov. Tento rok je pripravených približne 50 stánkov, v ktorých môžete:

Chcete byť informovaný o aktuálnom dianí na fakulte?