Načítavam stránku...

Cena dekana Obchodnej fakulty za publikačnú činnosť za rok 2017 bola udelená 18 autorom

Počas zasadnutia vedeckej rady Obchodnej fakulty 18. októbra 2018 dekan fakulty, doc. Ing. Štefan Žák, PhD., odovzdal cenu dekana Obchodnej fakulty EU v Bratislave za ...

Akademická obec Obchodnej fakulty sa slávnostnou imatrikuláciou rozrástla o 328 študentov

15. október 2018 sa na Obchodnej fakulte niesol v slávnostnej atmosfére, pričom dôvodom bolo oficiálne prijatie našich prvákov - študentov ...

Digitalization & Smart Green (R)evolution

The conference is the third and final in a trilogy of international conferences within the H2020 project EDGE, following the 2016 Hugo Conference  (http://events.ulg.ac.be/hugo-conference/) ...

13th International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists Merkúr 2018

The aim of the international scientific conference MERKÚR 2018 is to improve the transfer of knowledge in the field of the economics sciences on the level of scientific research of PhD. ...

19th International Joint Conference: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment 2019

The main focus of the conference is the region of Central and Eastern Europe and its position in the global economy, since this region is playing an increasingly important role within the ...

Najfantastickejšie pláže sveta, Padova, Porto, Jamaika, Mombasa, zámok Neuschwanstein, Alpy, Viedeň, Burgenland, historické hotely, festivaly, masový cestovný ruch versus udržateľný cestovný ruch, slum cestovný ruch, ECO značka, terorizmus a cestovný ruch, tmavý cestovný ruch a mnohé ďalšie témy, s ktorými sme sa stretli na predmete prípadové štúdie v cestovnom ruchu v nemeckom jazyku (Fallstudien im Tourismus) so študentmi študijného programu podnikanie v cestovnom ruch a službách, ale aj so študentmi študijného programu manažment cestovného ruchu. Sme radi, že medzi nás prišlo aj pár šikovných študentov marketingového a obchodného manažmentu.

Zaujímavé témy, diskusie a prezentácie v nemčine, pre niektorých precvičenie jazyka, pre iných výzva a príležitosť.

Jedinečný vzdelávací projekt v oblasti digitálneho marketingu – ONLINE KLUB – otvoril aj tento akademický rok na Obchodnej fakulte svoje brány. Na prvej prednáške, ktorá sa uskutočnila 5. októbra, priniesol horúce informácie z oblasti kreatívy a biznis plánovania. O svoje bohaté skúsenosti sa podelili riaditelia digitálnych agentúr – Katarína Molnárová z Online Toro a Jozef Búry z agentúry ZelenyPes.sk.

Chcete byť informovaný o aktuálnom dianí na fakulte?