Dňa 6. októbra 2025 sa na pôde Ekonomickej univerzity v Bratislave uskutočnili slávnostné promócie absolventov doktorandského štúdia všetkých fakúlt EU v Bratislave. Tento významný akademický akt je vyvrcholením niekoľkoročného úsilia, vedeckého bádania a prínosu mladých vedcov k rozvoju poznania v oblasti ekonomických vied.

Katedra marketingu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave patrí medzi akademické subjekty, ktoré dostali príležitosť podielať sa na výskumnom projekte s názvom Akademické skúsenosti, technológie a zamestnanosť. Hlavnými riešiteľkami projektu sú Dr. Marta N. Lukacovic, Associate Professor and Graduate Program Coordinator, Department of Communication and Mass Media, Angelo State University, USA a Dr. Deborah D. Sellnow-Richmond, Associate Professor and Director of Graduate Program, Department of Applied Communication Studies, Southern Illinois University Edwardsville, USA.

Ekonomická univerzita v Bratislave si v októbri pripomenula 85 rokov od svojho založenia – výročie, ktoré je nielen oslavou histórie, ale aj uznaním práce ľudí a inštitúcií, ktoré prispievajú k jej rozvoju. Počas slávnostného zasadnutia akademickej obce boli ocenené osobnosti, kolektívy a partneri, ktorí svojou činnosťou posilňujú prepojenie univerzity s praxou a pomáhajú napĺňať jej poslanie – spájať vzdelávanie, vedu a spoločenskú zodpovednosť.

Medzinárodná konferencia 11th AIB-CEE Chapter Annual Conference 2025 sa uskutočnila v Bratislave v dňoch 24. – 26. septembra 2025, pod názvom ,,Adapting to Global Change: International Business Strategies in CEE Countries and Beyond". Konferenciu organizovala Ekonomická univerzita v Bratislave (EUBA), konkrétne Obchodná fakulta, spolu s Vysokou školou ekonómie a manažmentu v Bratislave (VŠEM).